lurigt

Vädret spelar mig ett spratt.
1 grad varm och stålande solsken - våren är påväg!
Men icke, det är sista januari och vi har bara en underbar vinterdag.
Jag längtar till våren men säger inte nej tack till även dessa fuskdagar.
Så när jag av någon konstig anledning hade ställt klockan på halv nio går jag upp, tar ett glas C-vitamin och tittar ut genom fönstret och får se att solen redan ligger och gassar på karmgatan, så bestämmer jag mig för att antingen gå till gymmet eller att ta en morgon promenad innan frukost.
Jag bestämmer mig för att gå och lägga mig igen.
Snoozade vidare tills klockan blev 10.
Då klev jag upp, satte på mig kläderna och tog en snabb promenad runt stan.
Hur underbar luft som helst ute idag!
Nu sitter jag här med en tallrik gröt med blåbärssylt och en kopp mintte.
Känner mig pigg och fräsch idag och tur är väl de för idag är det svenska redovisning för min del.
Så innan jag sticker iväg till skolan så ska jag se över de och se till att jag kan det.

Ha en underbar dag, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0