Måndag den 10 januari, do or die!

Carre har fått min blogg att vända sig mot mig.
Jag blir arg på min blogg för att den visar Carre och alla andra att det är en viss tidspress.
Då får jag panik, ont i magen och synfel.
Det nya året har börjat med mycket glada miner, men utan träning.
Det är det slut med imorgon.
Nu är det all in som gäller, kroppen i fokus.
Jag tänker ta revans på mig själv innan Napa.
Min kropp har nått botten - nu ska den bli snygg!
Inga imorgon, inga bara lite och heller inga lugn.
Nu är det bråttom för helvete!
En snygg och vältränad Johanna comin' up yao - nu jävlar.

Har vrölångest idag.
Vill försvinna, vara själv men samtidigt inte ensam.
Jag lyckas inte med något av detta.
Dessa söndagar är rena pesten.
Känner verkligen att jag sitter på botten nu ikväll. Känns inte bra, vill gråta typ.
Så jag längtar tills att få komma till skolan och vara med mina flickor imorgon.
Ladda upp mig med lite positiv energi.

Man ska aldrig ge sig in i leken såhär hårt och helhjärtat, J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0