morgonstund har guld i mund

Hej bloggen!
Idag var jag uppe med tuppen, fast jag var ledig.
Kändes lite jobbigt att gå upp, men nu när jag har varit igång ett tag känns det riktigt bra faktiskt.
Fick bli en brunch idag då jag var tvungen att köra min mor till stan.

Som ni ser blev det ägg, bacon och en god kopp kaffe.
Nu såg jag att nya numret av Sofismode kom med på bild, de va ju lite pinsamt. 
Är ju inte direkt så att jag läser den. Fick väl ett gratis utskick eller något..
Nu när jag sitter och sörplar på kaffet som är kvar bestämde jag mig för att kila ner på stan och kolla vilka butiker som vill skänka kläder till mig som jag sedan kan ta bild på när jag har på mig på stora fester.
Blir nog endel kassar med hem kan jag tänka mig. Tur jag börjat med boxning så jag orkar bära.
Känner mig lite nere idag så ska nog göra ett bak med rockyroads eftersom de jag gjorde i natt redan är slut *ler*.
Fånga dagen som jag brukar säga och glöm inte, den som aldrig något haft har inget att förlora!
Ja, tänk om man hade ett liv som bloggerska.
Åt godis hela dagarna och flöt fram i livet.
Gud va hemskt!
Men jag till skillnad från "Bella" var uppe tidigt denna morgonen, skjutsade min mor och lagade brunch.
Avnjöt Sofismode och mådde gött! Ska ner på stan om bara en liten stund.
Ska strosa runt i butiker, utan stress och utan tjat.
Lär inte få med mig gratiskläder hem men hoppas på att hitta en halsduk och ett par skor.

Den vackraste kvinnan, strax efter Angelina Jolie är bannemig Anne Hathaway!
Går dock inte att jämföra dessa kvinnor med varandra för det är vackra på så olika sätt.
Så är det ju i och för sig med alla människor enligt mig.
Man är vacker på sitt eget, speciella sätt. 
Men Anne, hon har sitt vackra i sitt leende och har med tiden sen "en prinsessas dagbok" gått från flicka till kvinna.
Att hon sedan har Jake Gyllenhaal vid sin sida gör inte henne mindre vacker på något sätt.



Just a dream, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0