Must be surprising, I’m just summising

Mina vänner,
jag har nystädad lägenhet, nystädat kylskåp, diskat och bäddat rent.
Allt är fräscht, så också jag.
Det är lördagskväll och jag bara njuter.
Så skönt att kunna andas ut och bara känna lugnet. 
Ska strax laga mig lite middag.
Blir lax idag också, jag älskar lax!
Efter maten ska jag njuta av Carres urval av filmer som hon försett mig med denna helgen.
Vilken myslördag!

Alla, eller nej - många säger sig hata Nicki Minaj.
Men det gör sannerligen inte jag.
Hon är vassare än Lil mama och rappare än en glupsk tax.
Jag gillar henne och hennes nya album Pink Friday.
Så, nu vet ni det! 
Stark blir jag också, halleluja för proteiner.

I came to win, to survive, to prosper, to rise - J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0