partyblåsa med stort åsa

Ja så här sitter jag.
Trött och utmattad efter ett snabbt zumbapass + gym. 
Sög lite av musten ur mig idag, känns gött!
Ska endast dega ikväll.
Sitter i detta nu och letar klänningar.
Jag måste få tag på något att ha på balen.
Det får bli Asos för min del, har en tight budget osv.
Men va fan ska man ha?
Jumpsuit lutar det ganska mycket åt, eller en kort en.
Nej detta är ett helvete.
Fan va gött pojkarna har det, bara att gå rätt in på dressman, köpa en kostym för 1000papp och dra.
Men ska nog slippa gå naken i alla fall.
Hittade en nu, den är slimad, så blir nog tvungen att ha korsett typ.
Öppen högt på låret.
Den kör vi på!

Snart fredag! 

Puss, J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0