Ridin With My Top Down

Älskar att det nya året börjar så underbart bra.
Mår fortfarande skit, riktigt pissigt faktiskt!
Inte nog med att jag kom hem från Spanien med en grym förkylning och halsont som satte stopp för träning - jag fick magsjukan också!
Har spenderat tre dagar i soffan. Har kramp i hela kroppen och kan inte gå för jag har så ont i fötterna.
Helvete säger jag bara!
Så fort jag blir lite bättre ska jag åka hem till mamma tror jag. 
Hatar att vara själv när jag är sjuk och extremt handikappad.
Sover knappt något heller - jag är helt färdig.
Tur att spotify finns och att jag har så underbart bra musik att lyssna på mellan nyhetsmorgon och alla matlagningsprogram.  
Kan inte se på film för jag har inga batterier i dosan till xboxet - det är så typiskt!
Så då är det ju extra underbart att det finns så mycket bra på tvn..

Denna förbannade sjukan gör mig ensam, sjukt förvirrad och rädd.
Kommer nog snart börja klättra på väggarna.

Fy fan :-(

Can You Say New York City? - J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0