When I say jump, you say how high



Såhär såg det ut i morse, eller ja runt klockan 12 då jag gick upp.
Härligt att få sova ut ordentligt.
Hittade min favorit mugg långt inne i skåpet i köket som jag avnjöt inte mindre än tre koppar kaffe i - ljuvligt!
Sen satte jag igång.
Kände att det var dags för en rensning av kläder i min garderob.
Gick igenom alla lådor till att börja med, gallrade ur en himla massa.
Provade och valde ut vad som fick va kvar och inte.
Nu är hela garderoben gjord och allt passar eller är aningen för stort.
Så Kate kan dra, för jag har förlorat centimetrar jag också! BOJA!
Älskar att prova något som suttit tight ett tag och sedan se att det sitter too loose to handle.
Som mina chinos jag köpte när jag gick på el. Har inte kommit i dem på 1,5 år kanske?!
Prövade dem i höstas och de gick inte över låren ens..
Nu, nu sitter di hängande på mig. Jag är så stolt över mig själv och tänker aldrig släppa på min diet och träning.
Inte för en munk, inte för godis eller chips!!
Napa är lovande - jag fixar detta!

Nu när jag sitter här och avnjuter en god kopp te, som jag alltid gör på söndagskvällen,
vad tror ni jag gör då?
När garderoben är gallrad och det finns plats för nya stjärnor i den?
Jo jag kollar efter kläder såklart!
Är överlycklig över vårens mode och dess färger och är evigt glad att jag har en garderob med vårens färg, nämligen - blekrosa!
Hur många gånger har det inträffat att Frida har förbjudit mig att köpa ett rosa plagg?
Men så har jag gjort de i smyg i alla fall, h3h3.
Det är jag mycket glad för nu ;-)

Nått som jag har tänk på denna vintern är att jag har klätt mig lite som en högstadie elev.
Jag som tycker om att "klä upp mig" lite, har denna vintern inte gjort det alls på vardagarna.
Jag har inte haft lust med det helt enkelt.
Men nu när våren kommer har jag lust igen känner jag.
Kanske mycket för att jag blir gladare på våren och får mer lust med allt.
Nu när det dessutom rullar in lite nya kläder till min samling blir det extra roligt plus att allt jag har passar!
Uh va glad jag är för detta!
Känner pepp, som fan!


Like a bird, like a plane, this party got me insane, J

Kommentarer
Postat av: lojjan*

Jättefin blus verkligen*

2011-01-23 @ 21:12:36
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0