I'm coming up only to hold you under

Har som sagt gjort slut med Philip nu.
Det känns bra.
Ger i stället mer plats åt mig själv och konsten att googla.
Är min egen PT nu för tiden, jobbar på egen hand med Maria flåsande i nacken.
Kan det bli mer underbart?

Började egentligen i fel ordning när jag började träna.
Skulle ha tagit mått från början men så blev det inte.
Så jag räknar från förra söndagen och kan meddela att jag har på denna veckan minskat 2cm i midjan.
Minst 10 cm bort innan Napa har jag sagt och nu har jag bara 8 kvar.
Resultat är underbart!
Jag kämpar på som sagt.
Tränar för att jag mår bra av det och äter de som jag anser vara det bästa alternativet just för mig. 
Träningen tar allt större plats i mitt liv och när jag tränar är enda gången jag har tid att tänka ordentligt.
Att jag sedan skriver om det gör mig själv mer motiverad att fortsätta.
Imorgon är det armpass och spinning som gäller.
Underbart!



Before they died, had trees to hand their hope, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0