The coldest story ever told

Är det inte underbart att göra dumma och konstiga saker som man kan skratta så underbart mycket till sedan?
Går inte livet egentligen ut på de? Eller ungdomen i alla fall.
Det känns som det är det jag och mina vänner gör.
Eller jag gör knasiga saker och så skrattar alla de andra åt det tillsammans med mig. 
Det är underbart!
Ni är underbara Aboa.

Har ganska stor lust på ny lägenhet faktiskt.
Tänker inte göra mig av med denna jag har, utan bara hyra ut den.
Men är sugen på att flytta in i ett gammalt hus med högt i tak osv.
Sen vill jag bygga upp en helt ny garderob och fylla den med en helt ny stil.
Jag vet vad jag är inne på.
Har inga nyårslöften utan bara massa måste.
men alla går att genomföra och så ska det också bli.

Jag mår mycket bättre idag än jag gjorde igår, är nog på bättringsvägen.
Så imorgon åker jag hem mot Årjäng tror jag :-)

He lost his soul
To a woman so heartless, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0