walk this way

Vem vill inte ha det som Carrie Bradshaw?
Alltså egentligen.
Sjukt mycket skor, ett skapligt slappt jobb, en vrålsnygg kille, galen lägenhet i New York och underbara vänner?
Jo för det vill jag ha.
Jag har endast underbara vänner, dock inte så bara bara.
Men det slog mig precis, när jag nu ligger här i sängen och kollar på sex and the city.
Jag vill ha det som hon.
Dock vill jag verkligen inte se ut som Sarah Jessica Parker och heller inte klä mig lika gräsligt.
Men ja, resten.
Framför allt mannen tror jag.
Är ganska glad över att i många lägen inte har någon man i mitt liv.
Men det finns också vissa gånger som det vore riktigt okej att ha det också.
Dela mitt liv och mina upplevelser med mitt livs kärlek, de vore! 
Så jag har ändrat mig.
Kanske inte vill ha en man just nu, men det är helt klart något jag kommer att införskaffa mig i livet så småningom!

Jag är nog ganska bra på att ta fram nackdelarna med att ha ett förhållande i stället för att se det positiva.
Tänker ibland på va jobbigt det måste vara att ta hänsyn till en annan människa så mycket.
Jag har ju bott själv ett tag nu och har blivit väldigt självständig och då ska det komma in någon i mitt liv och rubba min vardag, skulle detta funka eller skulle jag bli hel galen?
Jag tror faktiskt att jag skulle klara av det, om jag verkligen vill.
Det är nog det jag vill också.
Fast som sagt, kanske inte just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0