wild dancing

Har precis avnjutit en burk med kvark, som det så fint heter. Med funlight i, det är redigt mumsfilli det!
Fick lite av ett moment när jag kom in på ica, såg att det kostade 5:-/burk. 
Jublade och köpte upp ett lager.
Det går bra nu så att säga.
Killen i kassan stirrade, men jag log och samlade ihop mitt inköp och stack!

Blev afrodans med Mary-Lou denna kväll.
Jag måste erkänna, trodde väl aldrig att något sådant skulle vara så jobbigt.
Men tro mig, det var det!
Underbart kul och peppande, men jobbigt och svettigt = härligt!
Sedan körde vi lite muskelmassor inne på gymmet innan jag skämdes och gick hem..

Mår bra nu när jag sitter och slappar lite.
Träning är min grej , fho sho!
Ska strax ta vara på lite disk innan jag ska krypa ner i sängen.

Imorgon är det en heldag med min fruga som gäller, ska bli mysseli ♥ Sista fredagen som mörkhårig ska firas imorgon också.
Va fan e de som händer, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0