Kommer kaffet smaka bättre när man är 20?

Just i detta nu känner jag bara gogogo!
Räknar ner till den dagen då jag föddes för nästan exakt 20 år sedan.
Hur galet är inte det?
Minns när jag fyllde 18, då var allt så nytt och spännande, nu vet jag inte.
Nu känns friheten större på något sätt, there is no limits anymore!
Dan påminner mig att det bara är 10 år tills jag blir 30, men det skrämmer inte mig.
Nej för jag har gjort ett litet upplägg för mitt liv, känner inte stressen utan bara viljan, viljan av att få komma ut ur bubblan och se allt det som ingen annan har eller kommer ha sett med mina ögon.
Jag ser fram emot att göra mina sista dagar som f19.
Här sitter jag nu på kontoret och tar förmodligen den sista latten, med två extra skedar pulver i.
Nästan helt ovetande om vad morgondagen har att erbjuda är jag ändå rätt säker på att det kommer vara den sista.
Det känns gött att bli 20, då har man den åldern överstökad.
Tänkte att jag skulle ge mig på ett "20-års löfte".
Kan bli något att bita i det.
På återseende, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0