rather die young

Kan ju knappast påstå att jag är bra på att uppdatera min blogg.
Men vem hinner sätta sig i lugn och ro och skriva när jag jobbar hela dagarna?
När jag kommer hem är jag helt slut.
Trött i kroppen av allt bärande och trött i huvudet av allt tänkande.
Men jag kan komma på mig själv med att bli överdrivet arg över småsaker då jag har haft mycket att tänka på osv.
Då tänker jag ibland att jag borde nog skriva mer i min blogg!

Idag var den värsta dagen på jobbet hitils.
Jag lyckades med att "bunta" en hög med post på fel ställe. 
Vilket resulterar till att allt blir fel.
Då kände jag mig helt värdelös och ville skjuta mig sjölv i huvudet och sedan lägga mig ner och låta blodet rinna ur mina ögon.
Men i stället, lappade jag ihop det så gott det gick och stack ut i min postbil med huvudet högt och med mycket post med mig hem.
Inget värre skada skedd än att de får posten imorgon, alla har varit nya någon gång!
Så Angelica, det är inte bara du som känner för att ge upp allt för stunden.
Det var allt för idag.
Håller tummarna för att lyckas bättre imorgon!

Peace, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0