Andas, andas allting snurrar runt

Jag är galet pepp!
Den enda måndagen i livet jag förmodligen kommer känna så.
Jag har semester och jag ska åka till Borlänge idag!!
Jag har Dan nerpackad i väskan tillsammans med en vodka in box - vad kan gå fel här undrar jag?!
Jag får magsår och rysningar när jag låter min festivalspelningslista shuffla runt bland alla godbitar.
Solen skiner och måsarna skriker för fullt.
Jag tror det är nu sommaren kommer på riktigt, love it!
En vecka i tält, jag ser fram emot det.
Det enda som fattas är Angelica.
Vad är väl en festival utan henne, ja och puttkisse såklart..
Packningen är i full gång och bara om några få timmar drar vi, Jag, Danneman & Madde - woop woop!
Lämnar min pojkvän hemma helt enkelt och sticker på festival :D


PEACE, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0