god knows

Tog mig ledigt denna soliga tisdag - just för att kunna sola!
Börjar bli vårväder här uppe i Branäs nu också. 
Inte för att snön är borta, för det är en hel del som ska smälta och sedan torka innan det riktigt är vår här.
Men de är härligt med sol och plusgrader.
Igår efter jobbet tog jag och Rebecca med oss Leo ut på en lång och härlig promenad i eftermiddagssolen.
Vi var nästan borta i Trysil och gick och såg såklart älgar längs med vägen.
Det är en vanlig vardag här i Sysslebäck.
När jag på morgenen kör till jobbet så sttår det älgar i vägkanten och väntar på att få gå över vägen, för härligt!
Nu har jag snart fått i mig en kopp te och en shake och ska bege mig mot Recceba och hennes solvägg.
Ska försöka ta ikapp på petters bränna och få fram mina fräknar innan jag ska bege mig hem till Karlstad igen.
Ikväll ska vi äta tacobuffé på Brants också, som jag har längtat!

Nej mot solen, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0