high on life

Vad jag gör idag?
Idag är jag ledig.
Igen tänker ni? och det är exakt samma tanke som jag har haft.
Men har man en hel helg med jobb så kan det vara skönt att vila upp sig lite och inte göra något alls.
Har gjort många tappra försök till att komma ur nattskjortan, men fortfarande inte lyckats.
Men jag ska lyckas, måste till coop för att införskaffa sofis mode och lite middag.
Vad har jag gjort annars idag?
- Kollat inte mindre än tre avsnitt Scrubs.
- Kollat upp de jobb min mor gett förslag till att jag ska söka.
- Kollat upp andra jobb.
- Nätshoppat, dock försvann hela beställningen(IGEN!!) så jag gav upp helt.
- Talat med min mor om himel och pannkaka.
Japp, så mycket man kan hinna med på en ledig dag.

Har kommit på att jag nog inte är så lätt att bo med.
Är nog rätt grinig och bitter egentligen.
Varit bra tufft att bo i Sysslebäck faktiskt.
Men jag och Maria har klarat det, up's and down's så att säga.

Har kännt ett hat vissa stunder mot hela Sysslebäck, inte helt rättvist kanske.
Men vad kan man förvänta sig ska hända när man är på upploppet av trean på gymnasiet och har hundra saker att tänka på och att göra?
Att jag fortfarande lever är ett under! (lät mer emo än vad jag tänk, men Aboa's, ni vet vad jag menar).
Fan va vi har kämpat oss igenom gymnasiet.
Sagt det förr och säger det igen, Vi borde få medalj!
Det enda som jag tror har hjälpt oss att hålla lågan uppe, är att vi haft varandra!
Vi har alla suttit och rott i samma båt och jävlar va vi rott sen.
Vad jag vill få fram är att jag vill tacka er, ni har hjälpt mig så mycket.
Ni och mina älskade päron ♥
Puss på er

P.S.
På torsdag återvänder jag hem, hem till Karlstad! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0