cc cowboys

Imperiet strömmar ut ur mina högtalare, talar om för mig att jag ska bli president. 
Det känns bra!
Mitt dåliga humör gick bort med sömn igår vilket va skönt.
Det är så lätt att vara arg när man är trött.
Då blir man mer eller mindre sur på allt, eller jag blir.
Men idag har varit en bra dag!
Gick ur sängen strax innan mamma och pappa knackade på dörren.
Var och shoppade lite med dem, fick blommor, galgar, golv och en stol. Så det tackar vi för!
Nu ska jag ge mig på att poppa popcorn i gryta.
Hoppas för allt i världen att de blir ätandes och att grytan håller sig hel och utan popcorn kvar i den for ever!
Sen ska jag lägga ner lite tid på att fixa mina naglar.
Sådär girliegirl som bara jag kan vara!

mvh, johannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0