För det är kö från gatan upp till hallen

Såhär mycket som jag har gjort denna veckan har jag inte gjort på hela trean - tro mig!
Effektivitet har varit ett faktum och jag är fortfarande levande och mår bra.
Tidiga morgnar har gjort mig väl för att inte tala på träningen!
Kändes ganska bra att vara på gymmet sju i morse, på en fredag!
Det är redan helg och jag ska köra en vit en. 
Träna, städa, plugga och ta de lugnt - ser fram emot det!
Älskar känslan av att livet ordnar upp sig.
Känslan av att sommaren är påväg och känslan av att jag snart är färdig med skolan och ska på partysemester med dem vännerna som jag älskar mest.
Låt livet komma!

De går liksom bra nu kompis, yeah!

Kan inte tänka, jag står bara här och ler, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0