Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Alltså jag har sådan disceplin på mig själv.
Tidiga kvällar och tidiga morgnar.
Upp i ottan för att träna-avnjuta en dusch-plugga!
De är så mina dagar ser ut nu.
Jag blev igår bjuden på lunch, men tackade nej för att jag skulle träna.
Imorse var jag slö, men gick upp och stack och tränade så svetten rann.
Nu sitetr jag här, uppackad med dator i ett tomt klassrum och inväntar mina två tomtar som snart kommer att rusa in genom dörren.
Det är härligt väder idag också är dock inte barbent som jag var igår.
Kände mig som Lotta på bråkmakargatan än en gång :-)
På med Maggio and let the plugg begin!


Passar på att säga Grattis till Louise som kommer att flytta till Stockholm till hösten och hålla på med just det som hon ska - smink! Du är bäst lady ♥

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0