om sanningen ska fram


Denna bilden får mig att tänka på dig Mattheus
Fråga mig inte varför, den bara gör det.
Jag saknar dig. Varför flyttade du så vröllångt bort för? mongo.
Puss på Mattepatte!
Skaffade mig nyss festivalpass till Peace and Love - nu är Dan lugn!
Känns i plånkan men bra i hjärtat och det är väl det som räknas.
Jag liksom måste till peace and love såå - yeah!
Jag har druckigt mycket kaffe idag, så jag är on speed. Men det känns härligt!
Ikväll är det Grums som gäller.
Gillar att jag börjat tycka om mina grumsbrudar ännu mera på nytt typ.
UH, va jag tycker om er!
Fan man kan tro att jag är full.
Så.
PUSS, vill du ligga med mig då? /johanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0