party in my head

Sitter ensam i skolmatsalen och lyssnar på jazz.
Såhär fridfullt och lugnt va det längsedan det var - rätt skönt!
Är på god väg att bli klar med skolan, har tre dagar kvar att plugga på så detta ska nog gå bra.
Paketen från ellos och hm har kommit till min ägo också och jag kunde inte vara lyckligare.
Semestern får gärna komma nu!
Längtar efter att få ligga som en säl på stranden med mina vackra kvinnor och ha koll på så att Carre inte bränner sig.
Ta en öl i stekande solsken och invänta kvällen party.
Jag blir helt pirrig i magen av att tänka på det.
Pirrig i plånkan blir jag också, men snart kommer väl skatte återbäringen WOOP WOOP!
Kan inte tänka på annat än hur skönt det ska bli att få sluta skolan, kissa lärarna i ansiktet och skrika suck on that bitches!

PEACE, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0