poppin' them thangs

Herregisses va längesen det var jag satte mig ner och skrev ett blogginlägg. 
Mycket händer, mycket på kort tid.
Det går så himla fort!
Idag är det två veckor kvar tills vi sticker till Cypern - galet?!
Minns när vi sa "168 dagar kvar brudar"
Idag är det också exakt en månad kvar tills vi springer ut i frihet, härjar på flaket och dricker skumpa.
Jag kunde helt enkelt inte längta mer eller få mer rysningar och glädjerus när jag tänker på det.
Men samtidigt blir jag lite rädd. Nu är jag snart vuxen på riktigt och vart ska jag ta vägen?

Just nu hinner jag inte tänka på den saken.
Jag är för upptagen av det vackra vädret och den vackra våren som blommar utanför.
Det är bäst att njuta när man har chansen och det gjorde jag verkligen denna måndag!
Började med en tidig morgon.
Stack till gymmet och körde ett wake-up call innan skolan.
Sen lös plugglampan(pruttslampan?)hela dagen.
Tog med mig Angelican till teatern och softade några välförtjänta timmar i solen innan jag begav mig hem på cykel.

Jag längtar efter sommarkvällen på cykel.
Det är så fantastiskt underbart!
På cykel i kvällsluften känner man sig så fri, lycklig och avslappnad.
Jag älskar det!
För att inte tala på hur underbart det är att cykla längs göta kanal precis när solen är påväg ner ♥

Ge mig svala sommarkvällar nu, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0