sena nätter, tomma glas

Idag är det dagen/natten innan morgondagen.
Precis så som det brukar vara.
Fast det har precis slagit över från lördag till söndag.
Hur kommer det sig då att jag har väntat ut att det ska slå över?
Jo, jag har denna lördagen varit hemma och pluggat, tro det eller ej.
När man pluggar rusar gärna tiden iväg till småtimmarna.
Men just nu, så gör det mig inget att jag sitter här och har ögon som är små som lego.
För om bara 19 timmar är jag påväg härifrån.
Då möter jag motorvägen i en buss tillsammans med mina vänner.
Jag ska äntligen få möta destinationen med stort D, stället med stort S och ayia napa med stort NAPA!
Skolan är snart över, betygen ska sättas och jag kunde inte bry mig mer.
Det rör mig inte så mycket i ryggen faktiskt - jag vet att jag kan om jag vill och att jag har förmågan att bli precis den/det jag vill vara.
Betyg ska inte förstöra mitt liv och fan inte Klara Gymnasium heller!
Där var det sagt och det kunde inte kännas så mycket bättre.
Ska njuta som aldrig förr av att få vara på ett svettigt dansgolv i en hel vecka för att sen komma hem och festa ännu mer för att slutligen toppa det hela med att ta studenten, åka flak och festa ytterligare!
Sen, har jag sommaren framför mig.
ABOA och livet är härligt, ska leva nu!

PEACE OSV, johizzle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0