fågel fågel, fågel

Godmorgon!
Så var vi där igen, fredag och det var väl ungefär exakt en vecka sedan jag skrev sist.
Vad som har hänt på denna vecka är orelevant utom en specifik händelse men den får jag berätta om senare.
Det är nämligen så att jag är på språng.
Jag ska på frukostfika med Antonia innan hon ska sticka iväg på jobb.
Gräsmattan är frostig och solen kämpar för att ta sig emellan morgondimman, jag gruvar mig för att komma ut i kylan men det ser ut att bli en fin dag i alla fall!
En förkylning har omgett mig, än en gång.
Jag hostar, snorar och nyser - stött!
Jag är ett sjukt barn vill jag tro, eller människa.
Laddar upp med en kopp kaffe för att komma igång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0