It's a babygirl!

Hon är 20 år och 20 dagar yngre än mig.
Hon är redan 3 månader och underbart vacker, min lilla snosi Elle ♥
Nu ska hon snart döpas och jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig.
Det var längesedan jag var på dop.
Senaste gången måste ha varit Alexandra och det var '97, då var jag 7 år.
Kommer inte ihåg vad jag hade på mig då, men min gissning är att jag inte kan ha samma kläder då som nu.
Ska utgå från skorna i min planering, det är alltid en början.
Ser fram emot dopet och hoppas att storkusin nr 2 kommer, då det var så längesedan vi sågs.

Elle, jag längtar tills du blir så stor så
vi kan hitta på bus tillsammans.
Åka iväg på cykelutflykt, bada och besöka Skansen och kolla på alla djuren.
Äta glass i solen och åka pulka om vintern, du & jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0