Sumpan, ser man sedan dör man

Det är konstigt egentligen, hur viss musik passar extra bra i en speciell årstid.
Som min polare Linnros, han är bäst nu på hösten.
Lika så Lasse, fast han tycker om att smyga fram på vårkanten också.
Artister som man plockar fram vid den speciella årstiden men som aldrig tröttnar på eller som blir dålig på några plan.
Vilja bli är bra, då hinner man tänka samtidigt som man lyssnar.
Tanken som slår mig är om jag har för mycket på gång i mitt liv?
För mycket planer på en och samma gång, för mycket vilja?
Jag är nog stressad.
Stressad över att inte nå upp till de mål och krav som jag själv satt.
De är inte särskillt höga, men jag är rädd att inte ens nå dit.
Jag ångrar att jag inte sökte till Branäs.
Nej jag hatar mig själv för att jag inte sökte dit - fuck!
Jag är velig, nej förresten - veligast!
Sitter och fyller i en ansökan till USA och en till England.
Jag är förvirrad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0