gadda bör man annars dör man

Mer bläck!
Mer smärta!
Det suger i gaddtarmen.
Det ekar i plånkan.
Det är i särklass den sämsta kombon ever!
Att jag sen fått veta att synliga tatueringar strider mot policyn på det nya jobbet krossar mitt hjärta lite, samtidigt som jag blir glad då jag får byta ordningföljd på gadderna.
Dyrast och störts först!
Men så fort jag börjar på nytt jobb så ska jag lägga upp ett sparande till just detta.
Kommer bli dyrt, men ack så snyggt då jag har bestämt mig för att de blir de skillade killarna på Skebokvarnsvägen som kommer få göra den.
Jag är så grymt inponerad av deras arbete.
Deras uppbyggnad.
Deras sätt att sprida värme, kärlek och lycka.
Det vill man vara en del av!
Så ingen tvekan.
När jag har cash på fickan då ses vi grabbar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0