kaffekopp-morgontidning-kändisbloggar.


Morgongörat, eller heter det så? googlade och fick förslaget morgongröt.
Menar i alla fall att det är det jag gör på morgonen.
Känns dock mer som en helgsyssla men i och med att varje dag för mig är som en helg så får det bli på detta viset.
Klockan är 13 och ni tänker men herrejisses, det är inte morgon nu! jag håller med.
Jag har varit uppe i några timmar, närmare bestämt tre.
Jag har avnjutig ägg & bacon till frukost, släppt ut katten, städat i köket och vattnat blommorna.
Så mitt så kallade morgongöra har blivit lite uppskjutet, men ska inte förkastas!

Dagens planer är att sy undan allt de som jag påbörjat för att sedan kunna röja upp på rummet och göra fint.
För ikväll får jag gäster - äntligen!
Lite desperat efter umgänge efter fem dagar med mig själv ute på landet.
Jag & Åjjsan saknar mamma och pappa, men snart kommer de hem igen och vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0