Oskar VS Daniel

Oskar & Daniel, de som en gån utgjorde gruppen Snook, har som vi alla vet gått och blivit solo artister.
Jag har sett båda dessa grabbar live och tycker att de är vansinit bra, med eller utan varandra.
Fast! 
Frågan är när man jämför dem, vem som egentligen klarat sig bäst och som "tjänar" på att vara själv?
Linnros är en ensam gud som står rakt upp och ner medans Daniel är precis som gubben i lådan och studsar omkring framför sitt band.
Det var nog just denna kombo som gjorde dem så bra tillsammans.
Men när jag nu sitter och youtubar på grabbarna så måste jag nog säga att mannen med ciggen, skinnjackan och muschen tar hem detta med hästlängder.
Han klarar sig än bättre på egen hand och då syftar jag på helheten. Konsten att hålla ihop hela vägen.




Det finns få män i världen jag skulle dö för och Oskar är helt klart en av dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0