because you got it, in Paris

Jaha och här sitter jag med mina nya naglar och skriver.
Tog inte alls drygt tre timmar att göra allt själv.
Mäta-fila-lacka-limma-torka-lacka-torka-lacka.
Sen andra handen..
Men nu är det klart och jag är nöjd!

Från tomat till gurka så läste jag för några veckor sedan ur Alex Schulans bok "Att vara med henne".
Det tog inte särskilld lång tid från det att jag först öppnade boken tills jag höll i de sista sidorna.
Alex är mannen hela dagen och jag älskar honom.
Den bilden som man får av att läsa hans blogg och hans böcker är så underbar.
Däremot bilden man får av honom när man ser honom i verkligheten eller på tv hoppar jag helst. 
Jag vill inte se Alex eller läsa skvaller om honom.
Jag vill sitta och läsa det han skriver, för det är ju de han är så himla bra på!
Hans kärlek till Amanda, lägger han fram på ett sådant sätt att man kan känna den själv och hans sätt att beskriva och jämföra saker får en att le när man kommer på sig själv med att ha tänkt precis samma tanke.
Så köp eller låna böckerna, de är underbara! 

"Att vara med dig är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0